Ik heb het zelf ook gezien. Helaas kan ik geen goede tutorial vinden voor de echte zwaan uit prisonbreak. Als jij een mooie tutorial maakt of kunt vinden zullen wij deze op de site zetten!
hej jongus...
jullie hebbe ut wel over die zwaan(ik vind um overigens wel handig tijdverdrijf om er een paar te make tijdens super saaie school uren.), maar ik vind de oragami roos die micheal scofield maakt voor de zuster(als ze jarig is en van dur vader alleen un bos rozen krijgt die toch weer verwelken). ik vind deze alleen helemaal nergus en ik vind um wel ruig uitzien, dus weten jullie misschien waar ik um kan vinde dan kan ik die ook gaan maken onder mijn saaie uren.
Als je houd van priegel werk houd moet je op print screen drukken naast F12 knop wanneer het op beeld komt op de computer bij Espode 9 of 10 en dan druk je erop dan kopiert hij de pagina en ga je in een bewerkingsprogramma uit knippen en dan weer plakken.
Kheb dat zwaantje ff in elkaar gezet, met dat voorbeeld hier op de site best wel grappig En hij lijkt er ook nog op, behalve de kleur dan want ik heb hem nu in het rood
Ik heb er nu al een aantal gemaakt, kende hem na 3 keer al uit mijn hoofd. Het maken ervan duurt misschien een minuutje... Het proberen waard in ieder geval.
Haha lol Ik had na 1 x het voorbeeld al niet meer nodig ^^ Vannochtend op school, toen me kameraad ff weg was, had ik hem op zen tafel gezet, hij int rond kijken ^^ haha, had niet door dat ik het was
je moet zoeke bij google voor een echte kraanvogel origami, daar had ik m vandaan en als je die maakt, en dan iets onderaan vouwt zoals bij van michael blijft drijve, dan issie net als die van michael!
Ik heb eens gezocht maar er bestaan blijkbaar 1000 verschillende kraanvogeltjes die je kunt maken, maar ik blijf zoeken! _________________ http://i7.tinypic.com/21ctmig.jpg
die van michael is eigenlijk geen echte, want de echte kan niet drijven, en die van michael heeft onderaan dus zo'n voetstuk, en zn snavel is ook beetje gebogen, en dat is ook niet origineel , dus als je de echte hebt moet je m nog n beetje aanpasse
Ik kan hem ook vouwen Moet je naar www.youtube.com en dan ugly Origami-swan from Prisonbreak. in Type en dan krijg je zo'n filmpje _________________ PRISON BREAK IS DE BESTE SERIEEE EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!